Zarejestruj się    Zaloguj się    Forum    Szukaj    FAQ

Indeks witryny » Powitanie » Jakiego psa wybrać

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Labrador?
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Zastanawiam się nad zakupem takiego szczeniaka, ale nie znam się na psach, i nie wiem czy to odpowiedni wybór. Potrzebuję psa, któremu będę mogła poświecić większość swojego wolnego czasu, z którym będę mogła się przejść, pomyśleć, zapomnieć :)
Wydaje mi się że taka rasa byłaby odpowiednia, ale nie znam się, więc pytam, i ciekawa jestem, czy faktycznie te pieski potrzebują wysokiej jakości karmy i tym podobnych, czy szkodzą im rzeczy "z niższej półki", przyznam się że nie śpię na pieniądzach, a nie chciałabym zaniedbać lub w jakiś sposób skrzywdzić takie stworzenie.
Dużo o nich czytałam, ale chciałabym się dowiedzieć jak najwięcej od kogoś kogo fascynuje ta rasa, a najlepiej od właścicieli :)
Z góry dziękuję.

Tytuł: Re: Labrador?
Nowicjusz

Labradory to psy bardzo dobre do towarzystwa. Są to psy aportujące, lubią aktywność fizyczną, więc dobrze będzie, jak nauczysz swojego pieska aportować i będziesz się z nim w ten sposób bawić. I oczywiście powinnaś mu zapewnić sporą ilość ruchu.

Ale z drugiej strony, każdy pies zasługuje na porządną karmę. Więc jeśli nie jesteś osobą zamożną, jak zresztą wielu właścicieli psów, w tym ja, to kup sobie mniejszego pieska. Jest dużo bardzo fajnych psów małych, dla których możesz kupować najlepszej jakości karmę i będzie Cię na to stać. Dla małego psa dobra karma kosztuje około 20 zł i zazwyczaj starczy na kilka tygodni. Do tej karmy ewentualnie raz na jakiś czas możesz dać psu jakieś ugotowane mięso, np. ze skrzydełka, które przecież są tanie.

Dużo jest ras psów małych, które są mądre i potrafią zaprzyjaźnić się z człowiekiem, np. foksterier krótkowłosy, King Charles Spaniel albo Jack Russel Terrier.

Bywalec
Awatar użytkownika